.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سریال گرانی این بار در حمل و نقل؛
افزایش 20 درصدی کرایه های برون شهری در مازندران
در حالیکه این روزها بسیاری از مردم از روند گرانی ها ناراضی بوده و حتی ائمه جمعه استان مواردی را به متولیان امر تذکر داده اند کرایه برخی از مسیرهای برون شهری در مازندران با افزایش 20 درصدی روبرو شده است.

شمال نیوز:در حالیکه این روزها بسیاری از مردم از روند گرانی ها ناراضی بوده و حتی ائمه جمعه استان مواردی را به متولیان امر تذکر داده اند  کرایه برخی از مسیرهای برون شهری در مازندران با افزایش 20 درصدی روبرو شده است.

به گزارش شمال نیوز این افزایش قیمت که از سوی انجمن های صنفی به شرکت های تحت پوشش و رانندگان ابلاغ شده است با تایید دستگاه های اجرایی مرتبط همراه بوده است.

اگر چه شنیده شده این افزایش قیمت دارای محمل قانونی بوده است اما در زمانی که همه مسئولین شعار جلوگیری از افزایش قیمت ها را می دهند افزایش یک دفعه ای کرایه ها موجب تعجب و ناراحتی مسافرین شده است.

در این رابطه عبدالهی که خود را کارمند یکی از ادارات استان معرفی کرده به خبرنگار شمال نیوز گفت:بنده هر روز از آمل به ساری می آیم بخاطر اینکه اداره سرویس ایاب و ذهاب ندارد و این مسیر هم سرویس مینی بوس ندارد مجبورم که از سواری استفاده کنم.امسال یکی دو مرتبه این مسیر افزایش کرایه داشت.مگر چقدر به حقوق ما در سالجاری اضافه شده که بخواهیم این مقدار کرایه در روز بدهیم مسئولین باید بیشتر به فکر مرزدم باشند.

همچنین یکی از دانشجویان که خود را حسین معرفی کرده به خبرنگار شمال نیوز گفت:من در هفته چهار روز مجبورم که از ساری به نور بروم.پدر من هم حقوق کارگری دارد شما حساب کنید ببینید چقدر دارم در هفته کرایه می دهم برای امثال ماها هم که معمولا" کاری پیدا نمی شود به همین خاطر دستمان همیشه جلوی پدرمان دراز است.خدایی دیگر خجالت می کشم.آخر خودتان می بینید که گرانی اوضاع را سخت کرده از مسئولین خواهش می کنم به فکر امثال ما باشند.

البته در این زمینه مطالب مشابه ای به سایت شمال نیوز ارسال شده است که امیدواریم مسئولین امر نسبت به این مساله بررسی شایسته تری معمول داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1391

کرایه ساری به چالوس 8 هزارتومن بوده الآن شده 12 هزار تومن.
من
نا شناس 26 اسفند 1391
مسئولین وقتیکه با ماشین بیت المال خودشان و خانواده هاشون دارند استفاده می کنند معلومه که از این چیزها خبر ندارند و فشاری بهشون نمیاد
نا شناس 26 اسفند 1391
با سلام بنده يك كارمند با تحصيلات عاليه دانشگاهي هستم با دو فرزند دانشجو كه در حال تحصيل هستند در آمد بنده از محل حقوق كارمندي است لطفا به مسولين و دست اندر كاران بفرماييد با توجه به افزايش قيمتها و ثابت ماندن حقوق كارمندان و كارگران لطف كنند به ما آموزش بدهند ما اين حقوق كارمندي را چگونه در طول ماه تقسيم كنيم كه هم زنده بمانيم وهم بدهكار ديگران نشويم وهم سالم و با وجدان كار كنيم و هم شرمنده خانواده نشويم فرزندان بنده در سنين ازدواج هستند و اخيرا پسرم از بنده درخواست ازدواج نموده حقيقتا شرمنده شدم البته نه از درخواست پسرم بلكه از وضع مالي خودم . راستي اين جوان اگر گناه كند مسوليتش بعهده كيست من پدر يا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نا شناس 26 اسفند 1391
مسئولان سوار ماشين هاي اداري مي شوند و از وضع مردم خبر نداند
نا شناس 26 اسفند 1391
هر سال به بهانه طرح نوروزي كرايه ها را افزايش ميدهند ومي گويند كه بعد از تعطيلات به قيمت سابق برمي گردد اما هيچ وقت به قيمت به قيمت قبل برنگشته است ونمي گررد.!
علی 25 اسفند 1391
از انجاییکه خانواده مسولین بطور کامل زیر چتر ماشین های اداری و دولتی بوده و در این مسئله کوچکترین کوتاهی نمی کننددلیلی وجود ندارد که کسی بخواهد افزایش قیمت در بخش حمل و نقل را کنترل نماید.بعنوان مثال در اداره ما هم سرویس اداره و هم ماشین دولتی ای که در اختیار این مسول قرار دارد برا ی خانواده اش در حال خدمتگزاری اند. ( دولت خدمتگزار )
نا شناس 25 اسفند 1391
چرا علماء و مراجع ساكت هستند و حرف نمي زنند ؟ مردم از كجا بيارن با اين تورم و گراني . چرا ساكت هستند . مگر فقر فساد و فحشا ببار نمي آرد.
محمد 25 اسفند 1391
با سلام و احترام ، افزايش كرايه حمل ونقل هيچ ارتباطي به مسئولان استان و مسائل مطروحه آن ندارد ...وقتي قيمت لاستيك سه برابر مي شود وقتي روغن ماشين 4 برابر مي شود وقتي قطعات و تهيه ملزومات ماشين چند برابر مي شود آقاي منصف خبرنگار نبايد كرايه حمل و نقل در ايام اوج مسافر و كمبود ماشين و يكسر خالي رفتن هاي نوروزي افزايش يابد ...
آقاي محترم و مومن اگر درج چنين كامنت ها و نظرات نگاه تخريبي و تسويه حسابهاي عاطفي و احساسي ملاك است خدا خود مي داند اما اگر يك مورد پيدا كرديد كه بعد از طرح نوروزي قيمت كرايه اعلامي به زمان خود برنگشت آموقت دستتان را مي بوسيم اما اگر برگشت شما را به خدا واگذار مي كنيم بابت بي انصافي هايتان.... قبلا از زحمات و حمايتهاي خبري تان سپاسگذاريم ونوروز برشما مبارك....
سيد 26 اسفند 1391
البته گفته هاي تمام دوستان درست است وليكن آين آقايي كه مدعي است در آمل زندگي ميكند و در ساري كار ميكند يا از محل كارش منتقل شود آمل يا محل زنگديش را تغيير بدهد چرا كاري كه به دست خودش حل مي شود از ديگران انتظار دارد
نا شناس 27 اسفند 1391
راستي اين ريل باس پل سفيد به گرگان يادتون رفت كه يك شركت دولتي وكرايه اش از زيراب به قائمشهر دي ماه از 1100 تومان شد 1600 ودوباره در بهمن ماه شده 2400 تومان ، آخه اين همه گراني براي چيست ، مگه اين شركت دولتي نيست و واگنش با پول همين مردم خريداري نشده ،كه اين گونه به مردم محروم منطقه خدمت مي كنند! اين آقاي فرماندار ما هم كه خوابه!!!
نا شناس 27 اسفند 1391
کرایه آمل به قائمشهر2500تومن بوده الآن شده 3000 تومن.افتضاحه خجالت بکشید
نا شناس 28 اسفند 1391
آی گفتی تازه 400 نفر هم سوار میکنن کسی جلو راه آهن نمیگیره
ایرج 29 اسفند 1391
فقط تاسف برای مسولین
دانشجوی بدبخت 1 فروردين 1392
آقا ما خیلی گرفتاریم که مدیران دولتی مازندران سوار خودروهای گرانقیمت هستند و انتظار داریم به فکر دانشجویان بدبخت و بدون درامد باشند . وضعیت ترمینال ها هم بسیار بغرنج است . چرا نظارتی نمیشه . چرا من دانشجو باید قیمت بالای کرایه را تحمل کنم و در کنار ان بوی تعفن سرویس های بهداشتی را هم تحمل کنیم . من خودم دانشجوی پزشکی هستم و خوب می دانم که این آلودگی چه بر سر سلامتی مردم می آورد . هفته قبل به شرکت مرکزی پایانه ها ی مازندران زنگ زدم اما کسی جوایگو نیست . این شیوه مدیریت نیست . استاندار باید شخصا جلوی این مشکلات را بگیرد.
ساروی 30 اسفند 1391
افزایش نرخ کرایه ها یک معضل است و سو مدیریت در اداره کل پایانه ها یک معضل مهم دیگر که مثل خوره به جان مسافران مازندرانی ها افتاده . چرا وضعیت مسافربری ها اینطوری شده ؟ هر قیمتی بخواهند می گیرند . کسی هم نظارت نمی کند . به تلفن ها هم جواب داده نمی شود .هفته گذشته با اتوبوس به تهران رفتم . اتوبوس ویژه بود اما پذیرایی نشدیم . هر چه قدر به پایانه استان هم تماس گرفتم جوابی ندادند .با فرمانداری هم تماس گرفتم ولی خبری نشد . فقط گفتند پیگیری می کنیم .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.